Decorreu na passada quarta-feira sob o tema da “Senhora das Neves” a nossa festa de encerramento de mais um ano letivo, no “abarrotado” Pavilhão Multiusos ...
This website uses cookies to manage authentication, navigation, and other functions. By using our website, you agree that we can place these types of cookies on your device.